نیازهای خود را از ما بخواهید

  • ۰
  • ۰

سنگ شکن هیدروکن برای مواد معدنی با سختی بالا، معمولاً در مرحله دوم مورد استفاده است، مواد معدنی از قسمت ورودی سنگ شکن هیدروکن که در بالای سنگ شکن قرار دارد وارد می شود و با تنظیم فاصله بین کانیکو هیدروکن و منتل هیدروکن مواد معدنی ورودی به قطعات کوچک تر تبدیل می شود، نیروی لازم جهت چرخش توسط الکتروموتور تأمین می شود که توسط شفت و پولی و چرخدنده، نیرو به منتل و کانیکو هیدروکن انتقال داده می شود، تاپشل هیدروکن با پیچ روی باتمشل هیدروکن بسته می شود و کانیکو درون این محفظه قرار می گیرد، فاصله ما بین کانیکو و منتل بوسیله اکسنتریک که در قسمت پایین شفت قرار دارد باز وبسته می شود، لازم به ذکر است توسط جکک بالا رونده در سنگ شکن هیدروکن می توان سایز محصول خروجی را تنظیم کرد. جهت خرید قطعات هیدروکن با آرکو صنعت در تماس باشید

قطعات هیدروکن

قطعات یدکی دستگاه سنگ شکن هیدروکن تقریباً همگی از جنس فولاد مولیبدن دار ساخته می شوند، از جمله این قطعات باتمشل هیدروکن، تاپشل هیدروکن، کانیکو هیدروکن، منتل هیدروکن، سنتر هیدورکن و غیره می توان اشاره نمود. در صورتی که برق قطع شده باشد با فشار دادن یک کلید، منتل هیدروکن پایین آمده و مواد موجود در سنگ شکن هیدروکن به راحتی تخلیه می گردد. این در صورتی است که در سنگ شکن های دیگر زمانی بالای یک ساعت و نیم طول می کشد. تانک مخصوص هیدروتست و جک هیدرولیک و پمپ به تابلوی تعبیه شده در اتاق کنترل متصل بوده و توسط plc به صورت اتوماتیک می توان به راحتی اندازه دهانه سنگ شکن هیدروکن را تنظیم نمود.

 

قطعات سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی در معادن در مرحله اول سنگ شکن قرار می گیرد سنگ ها تا اندازه 20 سانتی متر را خرد می کند قطعات یدکی سنگ شکن هیدروکن به دلیل سایش بالا از جنس فولاد منگنز دار ساخته می شوند، شانه فک ثابت وشانه فک متحرک دوتا از قطعاتی هستند که بیشترین برخورد را با سنگ های ورودی را دارد به همین دلیل بیشترین سایش را دارند و معمولا از جنس فولاد منگنز دار و فولاد منگنز مولیبدن دار ساخته می شوند. نیروی سنگ شکن فکی توسط الکتروموتور که به پشت سنگ شکن هیدروکن شاسی و کوبله شده تامین می شود.

سنگ شک فکی در معادن به عنوان سنگ شکن مرحله اول استفاده می شود و مواد سخت مانند سنگ آهن، کوارتز، سنگ مس، سرب و غیره را به راحتی خرد و به ابعاد کوچک تر تبدیل می کند. از جمله قطعات سرند سنگ شکن فکی که در شرکت هایپر صنعت فامکو موجود هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شانه فک ثابت
  2. شانه فک متحرک
  3. فک بند
  4. یاتاقان فک
  5. توگل فک
  6. پشت فک
  7. بچینگ پلانت
  8. ناودانی کوتاه
  9. ناودانی بلند فک
  10. شفت لنگ فک
  11. الکتروموتور
  12. بلبرینگ
  13. بغل بند
  14. در پوش ها و قطعات
  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • siamak nemat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی